Centrum pazim w Szczecinie
Jesteśmy dumni z naszej misji, która zakłada nie tylko oferowanie wysokiej jakości przestrzeni biurowych, ale również angażowanie się w szeroko rozumianą społeczną odpowiedzialność biznesu.
Cztery organizacje stworzyły obywatelski projekt nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt. Żeby Sejm zajął się nowelą, potrzeba 100 tysięcy podpisów. Pazim mając na uwadze dobro naszych futrzastych przyjaciół postanowił pomóc przy ich zbieraniu! Dlatego mamy gorącą prośbę, do wszystkich kochających czworonogi, by przyszli do recepcji biurowca lub sekretariatu Pazim i złożyli podpis!
Obywatelski projekt to między innymi:
zakaz stosowania łańcuchów i stałej uwięzi;
obowiązkowe i powszechne chipowanie zwierząt domowych;
obowiązkowe kastracje i sterylizacje zwierząt niehodowlanych;
zakaz używania fajerwerków hukowych;
zwiększenie kar za znęcanie się i zabijanie zwierząt (do 5 lat i do 8 lat więzienia za zabicie ze szczególnym okrucieństwem);
powstanie Rejestru Hodowli i określenie warunków dobrostanowych na hodowlach;
zakaz sprzedaży zwierząt domowych przez portale aukcyjne;
zmiana sposobu prowadzenia schronisk;
zakaz używania obroży elektrycznych i kolczatek;
zakaz sprzedaży detalicznej żywych ryb – z wyłączeniem akwariowych;
zakaz montowania na budynkach metalowych kolców raniących ptaki;
zakaz produkcji i sprzedaży produktów ze zwierząt domowych.
Podpisy zbierane będą od 13 do 19 września (z wyłączeniem weekendu). Podpis można złożyć tylko na podstawie dowodu osobistego, więc warto pamiętać o jego zabraniu.
Więcej o tej inicjatywie znajdziesz pod poniższym linkiem:
https://prawadlazwierzat.pl/
odpowiedzialność
Społeczna odpowiedzialność biznesu to dla nas nie tylko hasło, ale misja, którą dzielimy z naszymi najemcami i partnerami biznesowymi. Razem budujemy społeczność opartą na wartościach, dbając jednocześnie o naszych czworonożnych przyjaciół. Nasza firma jest miejscem, gdzie innowacje biznesowe i troska o społeczność łączą siły dla lepszego jutra.
For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.