Pazim - wynajem powierzchni Szczecin

Najczęściej zadawane pytania:

Jaką powierzchnię mają biura dostępne w budynku?

Najmniejsze biura w biurowcu Pazim mają powierzchnię około 20, 30 i 40 m2. Sąsiadujące pokoje można łączyć, dopasowując metraż do potrzeb najemcy. Posiadamy jednak również większe lokale o powierzchni od 100 do nawet 500 m2, w których można zaaranżować zarówno układ gabinetowy, jak i open space.

Jaki jest całkowity koszt wynajmu biura?

Koszt wynajmu biura w Pazimie jest uzależniony od wielu czynników: wielkości wynajętej powierzchni, piętra czy lokalizacji w kompleksie. Na całkowity koszt wynajmu biura składają się czynsz oraz koszty eksploatacji. Oferta cenowa przygotowywana jest dla każdego najemcy indywidualnie z uwzględnieniem powyższych czynników. Zapraszamy do kontaktu z działem wynajmu Pazim: wynajem@pazim.pl / 91 359 45 79.

Co wchodzi w skład kosztów eksploatacyjnych?

Koszty eksploatacyjne pokrywają utrzymanie w sprawności urządzeń i instalacji technicznych. W ich skład wchodzi zapewnienie dozoru przeciwpożarowego Centrum, zapewnienie całodobowej ochrony, zużycie energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzenie ścieków i wywóz odpadów, a także utrzymanie czystości na powierzchniach wspólnych i na zewnątrz budynku.

Czy oferują Państwo dostęp do Internetu? Jaki jest koszt?

Posiadamy szybkie łącza internetowe z dedykowanym publicznym adresem IP. Koszt dostępu do Internetu jest uzależniony od prędkości łącza, o której decyduje najemca. Aby poznać aktualny cennik prosimy o kontakt z nami.

Czy mogę zaaranżować wnętrze wynajmowanej powierzchni, np. połączyć pomieszczenia, wybrać kolor ścian lub wykładziny?

Powierzchnie biurowe w Pazimie mogą być dowolnie aranżowane, zarówno jeśli chodzi o rozkład wnętrza, jak i jego wygląd. Sąsiednie biura mogą być również łączone poprzez usunięcie ściany lub montaż drzwi.

Czy posiadają Państwo parking dla najemców biura?

Posiadamy strzeżony dwupoziomowy parking podziemny. Abonamenty na miejsca parkingowe regulowane są odrębną umową. Do dyspozycji najemców i ich gości jest również parking, w którym opłata pobierana jest zależnie od czasu postoju, na podstawie biletu parkingowego.

Na jaki okres wynajmowane są biura lub lokale użytkowe?

Umowa na wynajem biura w Pazimie zawierana jest standardowo na czas nieokreślony. Przy umowach zawieranych na czas określony okres trwania umowy uzgadniany jest indywidualnie z najemcą.

Czy obiekt jest monitorowany? Czy obiekt posiada ochronę?

Biurowiec Pazim jest jednym z najbardziej bezpiecznych obiektów w Szczecinie. Monitorowany 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Posiada recepcję biurową z własną ochroną oraz system kontroli dostępu do biur.

Czy w budynku są dostępne punkty usługowe?

Biurowiec Pazim posiada najwięcej udogodnień ze wszystkich tego typu obiektów w Szczecinie. W kompleksie znajdują się zarówno liczne kawiarnie i restauracje, jak również poczta, myjnia samochodowa, pralnia, klub fitness, a nawet największe na Pomorzu Zachodnim Centum Spa!

W jakich godzinach mogę korzystać z biura?

Biurowiec Pazim otwarty jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najemcy mogą korzystać ze swoich biur w dowolnych godzinach.

Czy oferujecie do wynajęcia powierzchnie typu open space?

Obok małych powierzchni biurowych (20 – 40 m2) posiadamy również większe, o metrażu od 100 do 500 m2, doskonałe pod aranżację Open Space. Istnieje również możliwość połączenia mniejszych biur w większe powierzchnie czy wynajęcie całego piętra w układzie gabinetowym. W sprawie dostępności poszczególnych lokali prosimy o kontakt.

Czy w pobliżu Pazimu są punkty gastronomiczne?

W samym kompleksie Pazim dostępnych jest wiele restauracji i kawiarni, z których korzystają najemcy i ich goście m.in. Cafe22, Cafe Baltica, Restauracja Europa. Lokalizacja biurowca w centrum Szczecina, w sąsiedztwie dużego centrum handlowego, sprawia, że oferta gastronomiczna w kompleksie i wokół niego jest naprawdę bogata.

Czy dostępne są standardowe łącza telefoniczne?

Posiadamy własną centralę telefoniczną. Oferujemy również standardowe łącza natychmiast po wynajęciu biura. Dostęp do tradycyjnej telefonii nie jest obligatoryjny. Biuro może zostać wynajęte bez dostępu do telefonów stacjonarnych lub można z tej usługi skorzystać w późniejszym czasie.

Czy cena biura jest uzależniona od zajmowanego piętra?

Położenie biura jest jednym z wielu czynników decydujących o cenie wynajmowanej powierzchni.

Czy jest w budynku miejsce gdzie mogę umieścić logo firmy aby klienci mogli do mnie trafić?

Każdy najemca ma możliwość wyeksponowania swojego logo w recepcji biurowca oraz na tablicy informacyjnej na piętrze, gdzie znajduje się wynajmowane biuro. Projektem tablic zajmuje się profesjonalny grafik.

Zainteresowany ofertą?

Skontaktuj się z nami!

Plac Rodła 8
70-419 Szczecin

    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obsługi zapytania wysłanego za pośrednictwem formularza kontaktowego

    Doskonała lokalizacja dla Twojego biznesu!

    Close
    Close
    a

    For every modern coworking or office space website out there. This is MultiOffice.

     

    Contact us